Profetia

Profetia 16.4.2020

Monet suomen uskovat ovat, niin vieraantuneita Minusta, että he eivät kykene kuulemaan Minun ääntäni. Heitä kiinnostaa enemmän se, mitä voi nähdä omilla silmillä.

Minä niin tahtoisin juuri nyt täyttää omiani ja valmistaa heitä tuleviin päiviin. Lintuemon lailla tahtoisin kaikki ottaa siipieni sisälle turvaan.

Ruohoaidan takana näyttää kaikki vihreämmältä. Kun sitä polkua lähtee kulkemaan. Se johtaa tuhoon. Älkää kuikuilko ympärillenne. Haluaisin, että Minä riittäisin teille. En tarjoa aineellista hyvää, mutta tarjoan sitä, mikä kestää. Se kestää myös tulessa. Sitä ei voi kukaan riistää sinulta.

Rakkaani, älkää uskoko jokaista henkeä, joka teille puhuu. Koetelkaa henget. Pyytäkää Minulta lahjoja koetella henget. Minä en ole kitsas. Lukekaa Sanastani Minun viisaudesta. Anokaa sitä, niin Minä sen teille annan.

Arvioikaa johtaako opetus seurakunnan rakennukseksi. Korottaako opetus Jeesusta vai korottaako se sanan tuojaa. Koetelkaa se.

Paetkaa lihan himoja. Paetkaa kaikkea, mikä erottaa teidät Minusta. Opetelkaa vaeltamaan Minun Hengessäni. Kohta pääsette kaikki Minun luokseni kirkkauteen. Vielä on kuitenkin tehtävää. Minun Evankeliumi ei ole kiirinyt kaikkialla. Nyt on tehtävä vielä työtä. Nyt on kylvettävä. Tulee aika, kun kylvää ei enää voida.

Sytyttäkää uudelleen ensirakkautenne palaviksi. Tehkää niitä tekoja, mitä teitte kun ensi kerran tulitte luokseni. Kaikilla, joilla on leiviskät tehkää työtä. Älkää tarkatko tuulta, miksi Minun Henkeäni monesti kutsutaan. Minä tulen liikkumaan kansanne keskuudessa myös silloin kun te vähiten odotatte Minun ilmestymistäni.

Tulen liikkumaan paikoissa, missä Minua ei odoteta. Tulen liikkumaan myös tavalla, mitä ei odoteta. Ennen kaikkea tulen liikkumaan paikoissa. Missä etsitään Minun kasvojani ja huudetaan Minua avuksi ja käännytään pois pahoilta teiltä.

Palvokaa ja ylistäkää Minua. Minä olen kaiken kiitoksen ja ylistyksen arvoinen. Rukoilkaa ja paastotkaa. Tulette kokemaan läpimurtoja elämässänne. Älkää laskeko tunteja. Ettehän laske tunteja muidenkaan rakkaittenne kanssa. Tahdotte vain viettää lähes kaiken ajan heidän kanssaan.

Minä tulen palkitsemaan ne, jotka viipyvät Minun Kasvojeni edessä. Kun te näin teette. Te valmistatte samalla itsenne jaloa käyttöä varten.

Kaikki turha palaa kuin tulessa, Minun Henkeni läsnäolossa. Siinä murtuvat kaikki lukot ja pidikkeet, mitkä ovat kahlinneet teitä jo vuosikaudet. Siinä murtuvat myös kahleet, joita jotkut ihmiset ovat nimenneet kirouksiksi. Niitä ne eivät kuitenkaan ole.

En ole Isä, joka avaa vain yhden kahleen. Haluan avata kaikki kahleesi, jotka sitovat sinua. Ano Minulta, että saisit joka päivä tulla askeleen lähemmäksi Minua. Minä vastaan sinulle vapaudella.

Seurakunnissa olemme tulleet sellaiseen tilanteeseen, että nyt on loppumassa aika, jolloin antaisin johtajien enää määrätä ja estellä, kuinka saan koskettaa ihmisiä. Sen aika alkaa olla ohi.

Tulette sen huomaamaan. Tulette huomaamaan sen, että kokoukset, joita olette pitäneet. Niiden rakenne tulee muuttumaan. Tulen antamaan johtajille viisauden johtaa kokouksia hengessä. Se ohittaa ihmisjärjen, jolloin Minä saavun paikalle.

Tulette poisoppiman siitä, että Minä saavun paikalle vain jonkun tietyn kaavan mukaan. Tulee olemaan myös kokouksia, mitkä näyttävät siltä kuin pyörremyrsky olisi käynyt. Kun ilmestyn näin joissakin kokouksissa. Kaikki paikalla olivat ymmärtävät, että Minä olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. En ole kuollut. Enkä ole välinpitämätön.

Älkää katselko sitä, mitä armolahjoja teillä on. En voi antaa vauvoille lahjaa herättää kuolleita. En voi antaa tulta sille, joka ei osaa tulta hallita. Muistakaa työtä tehdessänne myös levätä. Jos te väsytätte itse. Minä en voi käyttää teitä.

Pastorit muistakaa perheitänne. Ette voi antaa kaikkien hallinnollisten tehtävien viedä kaikkea aikaanne. Vaimonne ja lapsenne tarvitsevat teitä.

Rakkaani kestäkää! Menee vielä hetki, kun kokoan aarteeni ja lasken ne tarkasti. Kaikki ne, jotka jo nyt varustautuvat tuleviin päiviin. He lujittavat perustuksensa Poikaani Jeesus Kristus kallioon.

Heitä tuulet eivät tuiverra. He eivät lahoa. Kun teidän perustus on Pojassani, niin te kestätte tulevat koetukset.

Tulen antamaan osalle myös piiloutumisen lahjan. Tulen puhumaan suoraan heidän henkeensä, mitä reittejä tulee milloinkin välttää. Hetkeä ennen kaiken loppua. Näette merkkejä taivaalla. Teille Minun omille ne eivät ole yllätys.

Näette ikään kuin asian, että joku olisi sammuttamassa valot. Näyttää siltä kuin koko maailma olisi jonkun katkaisijan varassa.

Jari Virtanen