Tule Uskoon

Jos haluat tietää lisää Jumalasta ja hänen tahdostaan sinua kohtaan. Haluamme rohkaista sinua ottamaan selvää, mitä Jumala haluaa tehdä sinun elämässäsi.

Jumala kutsuu jokaista ihmistä hänen elämänsä aikana 2-3 kertaa. Jos ihminen ei silloin kiinnostu Kaikkivaltiaasta. Pidä Häntä todellisena. Vaikka Hänen tekemiä ihmeitä on nähtävissä kaikkialla. On sen jälkeen vaikeampaa löytää Jumala. Mahdotonta se ei kuitenkaan ole.

Jokainen Jumalan ihme voi tuntua meistä, niin tavalliselta. Mutta, jos ajattelemme, vaikka lumihiutaletta. Jokaikinen lumihiutale on erilainen. Montako miljardia, niitä mahtuu esim. kuutioon lunta. Jos ihminen olisi suunnitellut lumihiutaleen, niiden erilaisuus olisi loppunut jo tuhannen kohdalla.

Suuren laskentakyvyn omaava tietokone voisi ehkä mallintaa 1000000^2 lumihiutaletta, ei kuitenkaan enempää, koska bitit voisi loppua kesken ohjelmiston koodin määrityksistä. Vain itse Jumala on ääretön.

Vaikka olisit menestynyt elämässäsi. Se ei takaa onnellisuutta. Lottovoitto ja yleensä raha voi tuoda hieman iloa, mutta onnellista elämää se ei tuo. Ja iankaikkista elämääkään et voi ostaa rahalla.

Onnellisen elämän ja iankaikkisen elämän tarjoaa vain Jeesus Kristus. 

Jumala teki valtavan uhrauksen meidän ihmisten vuoksi. Jumala uhrasi ainokaisen Poikansa, että meillä olisi iankaikkinen elämä.

Joh. 3:16-> Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Jeesus sovitti syntimme kuolemalla Golgatan keskimmäisellä ristillä meidän puolestamme, jotta voisimme elää Jumalan yhteydessä ja kuoltuamme päästä hänen luokseen taivaaseen.

Pahin asia, mitä ihmiselle voi tapahtua. On se, että hän joutuisi elämään iankaikkisesti erossa Jumalasta. Ja kaikki tiedämme Raamatusta sen, kummalla puolelle tällöin se elämä olisi vietettävä. 

Jos haluat jo tässä hetkessä jättää elämäsi Jeesukselle, rohkaisen sinua rukoilemaan alla olevan pelastusrukouksen. Jos kuitenkin ajattelet, että Jumalaa ei ole olemassa. Uskalla "testata" Häntä, jos Hän ei ole olemassa mitään ei tule tapahtumaan. Jos Hän on kuitenkin olemassa. Elämäsi muutos alkaa.

Sivun alaosasta löydät myös tuleuskoon- linkin, mikä on Avaimedian sivustolla. 



Pelastusrukous

Herra Jeesus Kristus olen elänyt koko elämäni erossa sinusta. Tahdon tässä hetkessä luovuttaa koko elämäni sinulle. Anna syntini anteeksi. Pese minut puhtaaksi verelläsi. Tule Jeesus nyt asumaan sydämeeni. Pyhä Henki täytä minut.

Jos uskalsit rukoilla pelastusrukouksen. Voit olla varma, että elämäsi alkaa tästä hetkestä lähtien muuttumaan. Et tule katumaan tätä päätöstä. Kerro mahdollisimman nopeasti jollekin toiselle ihmiselle, että annoit elämäsi Jeesukselle ja ota meihin yhteyttä.